Taking too long? Close loading screen.

گوش ایمنی

گوش ایمنی گوش سوم شرکت آراد شنوا به دست متخصصان، جوانان و فرزندان کشور عزیزمان تولید شده و ما مفتخریم که توانسته ایم با داشتن فرزندان نخبه به این فناوری دسترسی داشته باشیم .

دو عامل داخلی و بیرونی، سبب از بین رفتن شنوایی شما و یا کم شدن شنوایی شما می شود و به سیستم شنوایی شما آسیب وارد می کند .

 

عامل داخلی: زمانی که سیستم ایمنی بدن به گوش داخلی حمله کند سبب می شود که به گوش و شنوایی شما آسیب رسانده بشود.

 

عامل خارجی : زمانی که شما در مکانی برای مدت طولانی قرار بگیرید باعث می شود امواج صدا های بلند بر روی پرده گوش شما تاثیر بگذارد و شنوایی شما را کم کند و به پرده گوش شما آسیب جدی وارد کند .

آراد شنوا با تولید گوش ایمنی گوش سوم ، از گوش شما در برابر این نوع آسیب ها حفظ می کند .

 

شما با استفاده از  گوش ایمنی گوش سوم در مکان های صنعتی باعث می شوید تا آسیب کمتری ب شنوایی شما برسد زیرا در مکان های صنعتی امواج صوتی با موج های زیادی وجود دارد که هر کدام تاثیر مخربی بر روی شنوایی شما دارد به گونه ای برای گوش شما به عنوان سم شناخته شده اند که شما با استفاده از گوش ایمنی گوش سوم احتمال ریسک تولید سم از طریق مواجه با صدا و ارتعاشات مکان های صنعتی را به طرز چشم گیری کاهش دهند.

 

 

زمان استفاده از گوش ایمنی  گوش سوم :

اگر شدت سر و صدای مواجهه شده با فرد در محیط کار بالاتر از 85 دسی بل باشد ، باید از وسایل حفاظت شنوایی و یا همان گوش ایمنی گوش سوم شرکت اراد شنوا استفاده شود. گوشی های حفاظت شنوایی سطح مواجهه با صدا و در نتیجه خطر افت شنوایی را کاهش می‌دهند ‌.

 

 

کاربرد های گوش ایمنی گوش سوم :

در مکان های صنعتی که وجود دستگاه ها با صدا هایی بیش از ۸۵ دسی بل می باشد که در صورت عدم استفاده از گوش ایمنی گوش سوم با ناشنوایی صنعتی مواجه می شوید .

این محصول گوش ایمنی گوش سوم  آراد شنوا انتخاب اکثر مهندسین می باشد که در صنعت ها مشغول به کار هستند که به آن ها کمک می کند تا از گوش خود به درستی محافظت کنند .

 

 

مزیت های گوش ایمنی گوش سوم :

امروزه اکثر افرادی در صنعت های پر صدا با امواج های بالا سر و کار دارند درصد بالایی از آن ها به کم شنوایی مبتلا شده اند که دیگر درمانی ندارد و مجبور به سازگاری به این اختلال هستند .

با استفاده از گوش ایمنی گوش سوم می توانند گوش خود در برابر این امواج جلوگیری کنند و از به وجود آمدن این اختلال با درصد بالایی جلوگیری و از گوش خود برای کل ساعات کاری محافظت کنند .

 

 

 

معایب های گوش ایمنی گوش سوم :

گوش ایمنی گوش سوم آراد شنوا همانطور که متوجه شدید برای محافظت از گوش در برابر امواج صوتی قوی می باشد اما اگر هنگام استرس و یا برای طولانی مدت مثلا یک شبانه روز استفاده کنید ممکن است به گوش شما آسیب برساند .

گوش سوم یکی از فناوری هایی می باشد که تمامی پزشکان آن را تایید کرده و برای شغل های صنعتی کاملا مناسب هستند و از دسته هایی می باشد که انتخاب پزشکان نیز می باشد .

گوش ایمنی گوش سوم انتخاب اهل فن ها و تیز بین می‌ باشد تمام کسانی که در شغل های پر از امواج قوی هستند و به سلامت گوش خود اهمیت بالایی می دهند از این گوش ایمنی های گوش سوم آراد شنوا استفاده می کنند .

 

گوش ایمنی گوش سوم انتخاب اول مدیران HSE

مدیران HSE ، در بخش محیط زیست و بهداشت فعالیت دارند از آن جایی که گوش ایمنی گوش سوم شرکت آراد شنوا از نظر بهداشت کاملا بهداشتی است و طبق مواد ساختاری که دارد زیست تخریب پذیر است و برای محیط زیست سالم است .

 

ایرمولد گوش سوم آراد شنوا

گوش ایمنی گوش سوم آراد شنوا

 

گوش ایمنی گوش سوم انتخاب اول بهداشت حرفه ای ها

زیرا هر انسان حرفه ای در زندگی خود ب اولین چیزی که اهمیت می دهند بهداشتشان می باشد که گوش ایمنی گوش سوم به دلیل نحوه طراحی آن بهداشت آن کاملا رعایت شده و از آلوده نشده گوش هم هنگام کار کردن و در محل کار جلوگیری می کند .

 

گوش سوم به دلیل فناوری پیچیده و بروز شده در تولید آن انتخاب تمامی افراد با هوش و نابغه می باشد که می‌ خواهند از گوش های خود به نحوی صحیح مراقب کنند .

 

گوش ایمنی گوش سوم جهت جلوگیری از صداهای مخرب ، صداهای انفجاری ، صداهای ارتعاشی ، صداهای خارج از حد استاندارد ، صداهای وایبری است که به شما کمک می کند تا به سلامت شنوایی خود رسیدگی کنید و همچنین محافظی مورد اطمینان برای گوش های شما در این نوع مکان ها با این صدا ها می‌ باشد.

 

شما با استفاده از خرید گوش ایمنی گوش سوم سلامت خود را تضمین می کنید و شرکت آراد شنوا با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان با تولید گوش ایمنی گوش سوم به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت از گوش خود در برابر انواع موج ها قوی و سم های صنعتی محافظت کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *